Panik..

Asså ja vet inte va de är med mig idag..
Ena stunden e ja glad sen blir ja stressad å super effektiv andra stunden sover ja.
Jag och min lilla älskling har haft en vanlig kväll med massa mys men så helt plötsligt skriker han å försöker bita mig å ja fick sån jävla panik i kroppen..
Antar att det snart är dags att ja jobbar å viken tur att ja ska göra just de imorrn jobba alltså..

Det är så mycket som snurrar i mitt huvud just nu ringde ang förskoleplats å det stället vi sökt kommer dröja flera år innan de är våran tur så nu fick ja sökt andra ställen..
Körkort måste ja snart fixa för å kunna klara av mitt jobb i framtiden ja det är mycket som snurrar ja menar ett körkort e fan inte billigt speciellt eftersom ja inte har någon ja kommer kunna köra privat med.
Fan att det ska gå emot en just nu. Har varken ork pengar lr energi till en massa problem.
Blir mer å mer folkskygg vill inte träffa folk men vill inte vara ensam heller någon som vet hur det går ihop då liksom??

Nä nu ska ja försöka släppa all skit å ta en dusch och eftersom ja inte snaskade någonting i helgen häller ja upp en stor skål med pillerumpen och ett glas cola till de så blir de någ snart bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0