Söndag!

Idag firar ja å mitt hjärta 2 år!
Tänk så fort tiden går å vi har hunnit en hel del under dessa 2 åren herregud..
För 3 år sedan hade ja aldri kunnat gissa att mitt liv skulle ha sett ut så här ja ni som kännder mig vet ju läget å för 6 år sen trodde ja verkligen inte att ja skulle få ihop mitt liv överhuvudtaget men de fick ja å här sitter ja på smyckeg med man och barn som ja älskar så innerligt finns inga ord för va ja igentligen känner för min lilla familj...  Som ja skrev igår jobbar ju Macke helgen så ja såg han bara en snabbis imorse å då passade ja på å gjorde våfflor till han å fixade mackor till jobbet.
Har ju längat så efter han å när han väl e hemma imorrn så ska ja jobba så de e bara å hålla sig en dag till sen ska ja krama på honom som aldrig förr...

Idag har vi spenderat dagen hemma hos familjen Törnström med massa lek å bus, Moa har lärt Oliwer å göra pruttljud med munnen så de har han gjort precis hela dagen haha så jävla söt så man döör.
Jo just de Oliwer e väldigt mycket för att pussa på sina mjukisdjur å idag fick han för sig att Moa va ett utav dom för han pussade på hela ett antal gånger åå va fina dom e tillsammans. Vi har i prinsip redan planerat deras bröllop haha


Nä nu ska ja faktiskt ta mig en cigg å sen kolla på sista avsnittet av Solsidan!!!

Kommentarer
Postat av: novalie

Du är en av de personer som hamnar på min "vem beundrar du mest lista"



Personer som gjort det omöjliga möjligt och du är en av dom <3

Älskar dej min bästaste bäste vän

2011-03-20 @ 22:08:10
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0