Fredag!!

Ja då va snart denna veckan gjord oxå fattar inte vart dagarna tar vägen!
Oliwer ligger å vilar en stund å ja har gjort mig iordning för en sväng till torget där ja ska möta upp Madde å hennes kids =) Va verkligen evighetersen vi träffades nu ju..  När ja ändå e på torget ska ja kika efter lite goa varma kläder till Tjorven han skulle behöva ha en goa tröja iaf... Och ja ett par skor men de får vi se om ja hittar...

Macke jobbar i helgen så vi kommer vara ensamma hemma guuuud så tråkigt de kommer vara vette fan va vi ska hitta på.. Kan ju inte våldgästa Natta hela tiden heller... Har aldrig saknat min bästa vän så mycket som ja gör nu =( Bara kunna spontan träffas känns ju som en hel evighetsen.. Nä ja har sagt de förut å säger de igen att ja måste fan bli bättre på å åka, man vill så mycket men orkar så jävla lite....

Just nu e ja inne i en depp period vet inte va ja vill riktigt å så ska man se så glad ut för alla men igentligen skiter man i va fan alla tycker å tänker känns som att de e väldigt få som fattar de oxå.. Kanske skulle satsat på skådis lr nåt haha..

Madde I miss U like hell.....




                      <3 Tur ja har min prins å krama på <3

Kommentarer
Postat av: Kicki

Underbar bild på sötungen! Love the mössa :)

Jag skickar glada tankar med energi till dej!

Kramkram!

2011-03-18 @ 19:58:11
URL: http://blogg.mama.nu/johansfru/
Postat av: novalie

love u my love <3

2011-03-18 @ 20:49:30
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0