Sjukling nr 1..

Ja det är jag nu. Usch å fyy idag har ja haft feber och ont i halsen i hela 3 dagar.
Å jag e typ sjukast på hela jorden känns det som att jag har världens bästa man som har stannat hemma med mig å tagit hand om allt hemma och våran tjorv guud va ja älskar han!
Imorgon ska han jobba igen så ja hoppas på att ja e frisk då vilket ja vet att ja inte kommer vara men ändå!

Kan verkligen inte komma ihåg när ja va så här dålig sist. Pluss en liten som har feber och hosta inatt va KATASTROF han vaknade först vid 12 å va vaken ett tag ja stod över sängkanten med feberfrossa å buffa på rumpan la mig i sängen å skakade så mycket så macke vakna han trodde nog ja hade döds ryckningar haha

sen klockan 2 va det dags igen å buffa å denna gången höll vi på i 2 timmar sen fick mannen ta över då hade ja fått nog han ville bara inte somna om.
Ikväll va det samma visa när vi skulle lägga han asså ja börjar bli så trött på att han inte sover ska till bvc på måndag då ska ja definitivt ta upp de här med sömnen alla säger att man ska ha fasta tiden under dagen å det har vi sen lång tid tebax men inte under natten jaja det löser sig väl som allt annat!
Hur gör ni med era små ban under natten?
Hur nattar ni dom små?

Ja det va väl de som har hänt i det här huset typ jo just de ja, Macke hitta en utsvulten katt idag som ja mata hoppas den lille klarar sig hade velat ta hand om den men de går ju inte nu =(

Hoppas ni andra e friska å har en bra helg
.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0