Sjuk =(

Min prins e sjuk riktigt sjuk menar ja nu han har 40 graders feber å e jätte slö, han somnade ståendes på knänen medans ja krama honom å ja kan försäkra er om att han e sjuk då =( min lille plutt ja blir ju livrädd..
Imorse när vi gick upp så la macke honom på mattan som vanligt å han bara låg kvar där helt still ringde 1177 dom tyckte att ja borde uppsöka läkare om den inte gett sig efter panodilen men de har den inte nu sover han men ska ta tempen igen så fort han vaknar har redan packat å förberett för en tur till läkaren.

Ja e fortfarande skitdålig näsan rinner som aldrig förr pratade med macke å han börjar oxå känna sig hängig asså va fan e detta som går varenda människa ja snackar me är sjuk lr har varit sjuk! å alla har feber....
Jag som trodde detta skulle bli en bra dag =(

Kommentarer
Postat av: Kicki

Fy och usch! Fruktansvärt när ens barn är sjuka! Man vill ta allt själv. De är ju så små. Man kan dock trösta sej med att hög feber är vanligt när de är små. Men det känns ändå för jävligt!



Vi har likadant här hemma. Vince hög feber i fyra dagar med hosta, jag bihåleinflammation. Vi har varit sjuka i tre veckor nu! Från magsjuka till feber hela familjen.



Krya på er! KRAMAR!

2011-02-19 @ 20:20:32
URL: http://blogg.mama.nu/johansfru/
Postat av: Papadopoulos

men era stackare :), hade ella dålig oxå men som tur är gick hennes över fort. Bara gnälligheten som är kvar ;), haha. Krya på er. PUSS

2011-02-20 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0