regnigt värre!

idag har de ta mig fan regnat hela dagen å ja e trättare än någonsin. va så himla duktig så ja tog mig ut med barn i skiten vilket ja snabbt fick ångra när ja kände att mina skor läcker in hela vattenpölar usch va jobbigt å tråkigt så nu e det ja som får ta mig till nån affär å köpa nya skor så fort de e tort ute..

Gnället vi har har haft här hemma resulterade i hög feber hela helgen och en tand =)
Annars händer det inte mycket här som vanligt samma sak varje dag typ inga stora utsvävningar.
På tal om utsvävningar så va ja på barnenshus idag köpte 2 leksaker till lilla O som kostade fucking 500 spänn å han skiter totalt i dom va gör man då??
Jaja så kan det vara, denna veckan jobbar Macke natt så ja e ensam hemma börjar bli riktigt trött på å aldrig kunna få sova även om macke e hemma så kan man inte riktigt slappna av fattar inte varför han inte kan sova en hel natt utan tröst som aldrig hjälper utan de e bara välling han vill ha dom på bvc säger att han inte ska äta på natten man va ska man göra när inget annat hjälper han skriker å ja e tröttare än någonsin just nu ont i ryggen å klagar på maken så hans öron trillar väl snart av!
önskade så att man hade en barnvakt ibland men vi har inte en endaste människa som kan passa han...
Och nu menar ja inte att ja vill lämna bort han ofta lr så men nångång i fucking halvåret hade kännts skönt å kunna gå ut på bio lr käka lr bara ligga på soffan å slippa tänka på vad klockan är ja ni fattar säkert några av er som läser iaf!
För å vara extra tydlig i detta inlägget så vill ja tala om hur mycket ja älskar min son han e det bästa som hänt mig!!

Nä nu säger ja godnatt...

Kommentarer
Postat av: Marcus

& du & Oliwer är det bästa som hänt mig! Älskar er!! Pussar & Kramar!

2011-02-02 @ 06:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0