onsdag!

Nu har över halva veckan gott åå va ja längtar efter helgen nu så vi kan få låv å vara en familj saknar macke så jävla mycket dom här veckorna =( tråkigt å vara själv ingen å snacka me typ ja ni hajjar!
 
Idag har vi vart på en långpromenad igen så himla skönt med frisk luft å tiden går snabbare känns som ja växt fast i parketten snart.
Vet inte riktigt va de e me min unge han har vaknat å vill upp före 5 hela denna veckan.
Läste just en blogg om en tjej som berättar hur de e å få barn hur hela ens värld ställs uppåner kunde inte säga de bättre själv.

Imorrn vette fan va som händer tänkte ju gå en sväng till torget å kolla läget men har hållt mig borta därifrån för de kan bli så dyrt då hehe e det nåt ja e kass på så e det å hålla i pengar å så har de alltid varit kanske att ja blitt bättre på de dom senaste åren men ja e fortfarande inte bra på de..
Nä nu måste ja dit å bevisa motsatsen för mig sj så ja så får de bli =)

Ja just de ja ska iväg å träna på morgonen oxå träningsvärken ja hade i benen börjar avta inte helt borta men betydligt bättre så nu e det dags igen..
tycker faktiskt de e roligt å pressa mig på gymmet ...

Nä nu ska de bli en kaffe å jäger inget snask ikväll förutom några mandlar men de räknar ja inte ens som snask haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0