Blogga!

Usch va ja har varit lat på att blogga det sista.
Men nu kommer det några rader iaf =)
Igår va min kära mamma på besök hon va så snäll att hon köpte med sig plattor så vi kunde få upp vårat parasoll vi köpt eftersom dom vi hade inte passade.
Så kom Natta å Moa på besök oxå vi åt lunch å satt i solen sen åkte ja å mamsen iväg å storhandlade innan hon åkte hem.



Idag kommer Natta, Jonas å Moa på eftermiddagen å ska grilla kommer bli hur mysigt som helst.
Saknar min bästa vän önskar så innerligt att vi kunde ses oftare.
Känner verkligen att ja saknar ett körkort just nu, vi får väl se kanske börjar med de inom de närmsta men först måste ja börja jobba lite.

Just nu känner ja att ja inte platsar in någonstans förutom hos min vän och min granne Nathalie vill inte träffa folk tycker mest de e skitjobbigt men de hinner väl å gå över som allt annat, kanske e lite negativ till de oxå ibland kan ja haka upp mig på saker å då e det så fast de inte behöver vara så. Invecklat de dära...
Jaja nog om de...


Nu ska ja ta å sätta lite fart å hinna få i mig lite kaffe innan folket vaknar här..

Ha en skön helg ni som läser...

Kommentarer
Postat av: novalie

Love u

2011-05-01 @ 22:17:50
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0