måndag!

Idag har ja å korvas vart på ikea och handlat. När ja kommer fram till kassan hade ja ju fan inte med mig mitt kontokort va faaaaan asså. Men det löste sig ändå hade legget iaf så fick ta de på kredit haha känns ju sådär å öppna en kredit på 20000 kr för att kunna få med mig varor hem för 395 spänn.

Fick iaf köpt lite ljus lyktor och servetter till dopet sen köpte ja en stol till våran korv så nu sitter han lite bättre med oss i köket =)

Imorgon ska ja ta en sväng till högsbo å kolla efter skor sen får ja ta bussen ut till sisjön igen till willys. Ja sa ju att ja aldrig skulle göra om det med Oliwer med mig men man får väl lov att ändra sig haha.
Sen blir det till å ta det lugnt å bara mysa det är bara massa måsten just nu känner ja börjar bli lite smått stressad över allt som ska hinnas göras. Madde kommer iaf dagen innan å hjälper mig med en del så ja hoppas att det blir bra! Ska bara få till det med handlingen. Macke jobbar ju eftermiddag den veckan så vette fan hur de ska gå men e man super morsa så e man =)


Kommentarer
Postat av: novalie

det löser sig vetty vi får fixa som fan på kvällen ...

Det pissiga e ju att jag slutar fyra på fredagar och han som ska passa hundarna vet jag ju inte riktigt när han kan komma och hämta dom men det får fan lösa sig ...Skulle ju vart najs om jag kunde vara ledig å åka ner till dej tidigare på dagen så vi får gjort så mycket som möjligt ...

2010-09-27 @ 17:42:55
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: ann

Linda kommer och passar Oliwer på torsdag kväll så ja kan handla. Ja det hade ju vart nice om du kunde komma så tidigt som möjligt men e givetvis tacksam för den hjälpen ja får darlingo kan ju försöka göra bottnarna innan osv hämta flowers så kan ja möta upp dig på vägen hem i stan om du vill om du inte kommer för sent då. men de kan vi planera när du vet när du kan komma =)

2010-09-27 @ 18:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0