Tuppen!

Idag e vi uppe med tuppen som vanligt, klockan slog 5 å O vakna.
Fattar inte riktigt de där asså samma visa varje morgon nu ju?

Idag ska vara en bra dag har ja bestämmt mig för. Vi ska till torget för å träffa Madde å hennes kids lr va det bara en utav dom kanske, Har för mig de. Sen ska ja fixa lite ärenden inför lördagen =)
Kommer bli bra detta...

Min plan idag är att få Oliwer å sova lite mer under dagen så han kanske kan vara vaken till 9 ikväll så sover han nägra timmar mer på morgonen men vi får väl se hur det kommer gå.
När klockan närmar sig 6 blir han så grinig å vill sova. Jaja vi får se hur det kommer gå.

Nu ska ja dricka upp mitt kaffe som står å kallnar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0