stress!

Jösses va ja har börjat känna mig stressad, för vad vet ja inte.
Kanske över att tiden går så himla fort.
Bebis som börjat rulla redan äter mat å stkiker högt så man snart får ha öronproppar.

Helgen har iaf vart mysig. I fredags kom Ulla, Andreas och Tobbe till göteborg på besök åkte in till stan på fredag morgon för å hämta upp min tjorv som hade sovit över hos sin faster. Vi tog en lunch å väntade in resten av folket. Sen tog vi vagnen till saltholmen å sen båten ut till donsö å spenderade kvällen där. Vi åt skaldjur å drack vin å strattade som vanligt. Hela lördagen spenderade vi med en skrikande Oliwer.
Igår va de dags för kungsörarna å ta tåget hem igen så åkte in å käkade lunch.

Har fått bakat tårtbottnarna till dopet och provat innehållet i dom oxå en mindre grej å stressa över.
På torsdag ska ja till Östra sjukhuset och opereras trevligt värre.
Macke har fått ta semester dagar för att han ska kunna vara hemma å ta hand om oss. Vet ju inte hur ja kommer att må efteråt.

Idag ska vi vara på bvc mäta å väga tjorven och ha mat info. Våran älskling e redan 4 månader.
Han börjar få en personlighet en annan medveten blick osv.
Finns ingen annan ja älskar så mycket som han min prins förutom min kung då haha

nä nu njuter jag av lugnet i soffan före björnen vaknar igen.




Kommentarer
Postat av: Marcus

Jag älskar dig min drottning!!

& våran prins sååååååå mycket!

Pussar & Kramar "Kungen" :-) Fast har alltid trott jag var guds son,,,, hmmmm skitsamma allsmäktig är jag hursomhaver ;-)

2010-10-11 @ 17:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0