Lördag!

Ja då har vi kommit till lördag då.
För dom som inte visste va ja på operation i torsdags, det gick bra förutom att 5 st nakosskötersker stack mig i armar händer å handlederna över 20 gånger utan resultat. När ja kom upp på operation och dom förklarade för mig att dom skulle sticka mig tala ja om att ja e svår stucken sköterskan bara fnös åt mig att de ska dom allt klara. Jo men tjena liksom. Hur bra gick det de. Dom gjorde mig blå å äcklig överallt så just nu ser ja ut som en pundare inte alls kul. Efter alla försök började dom kolla mig på fötter å halsen å skulle just börja sticka mig där men då sa ja ifrån att nu får det fan vara bra asså ja tål mycket men inte hur mycket som helst.

Under själva operationen skulle dom först skära bort en bit å sedan bränna ytterligare och till sist ta nya prover. När hon började och bränna tala hon bara om att de kommer låta mycket men inget farligt yeah yeah säger ja bara de kändes visst kan ja tala om så ja ryckte till å hon brände mig på fel ställe så hon va tvungen å sy mig oxå.. inte kul alls så just nu kliar de så ja tror ja döör å det andra ska ja inte tala om här inte så trevligt kanske.
Men nu e det gjort iaf å ja ska tillbaka om 4 månader för ytterligare provtagningar å kolla att allt e borta..

Nog om de...

Idag ska vi städa hemma nu finns det inga fler undanflykter. Vi e bäda hemma å en av oss måste fan städa och byta sängkläder i samtliga sängar eftersom ja ligger å sover i en enda stor spyhög.
Å då e det inte vi som spytt utan våran älskade lilla bebis.
Konstigt att man finner sig bara i det å lägger sig haha
jaja idag e det byte iaf..

Sen ska ja ta en sväng till bibblan å hämta en bok som vi fick presentkort på utan bvc.
Min älskling ska få sin första bok hur coolt e inte de liksom haha
Han växer så det knakar 71 lång och väger 9,3 kilo fatta att man blir helt förstörd i kroppen utan att bära han.
Som nu på morgonen han har vart vaken sen 5.30 och när klockan börjar närma sig 8 vill han sova en stund igen å då går hans lilla mamma å bär runt han tills han somnar för skulle man råka lägga ner han i sin säng skriker han som en gris, å man bara gör de tills armarna domnar bort å dan man ytterligare en stund för å vara på den säkra sidan att han somnat ordentligt.

Annars händer det inte så mycket under detta taket idag iaf..
Nu längtar ja på att veckan ska komma å ja får börja sätta fart med ytterligare planering av dop handla göra buketter osv å det bästa av hela veckan är att min fina bästa vän kommer på fredag å stannar över natten å ska hjälpa mig med allt. Va skulle ja gjort utan henne. Ja saknar dig så otroligt mycket Madde fan att du ska bo så långt bort då.

Även om man försöker prata så mycket som möjligt i telefon osv men de e inte samma sak som en spontan fika på stan.

Men du ska veta att ja älskar dig så mycket.



Miss you so much <3

Kommentarer
Postat av: novalie

love you my darlingo <3

2010-10-16 @ 11:14:15
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0