kompensera!

Ja idag va ja i en butik å hämtade ut en sak jag beställt å grejen va att de hade blivit fel på vägen.
ja blir så jäkla irriterad att man ska behöva göra precis allting själv asså, efter många om å män fick ja gjort en ny beställning å när ja kommer hem å kikar på kvittot misstänksam som ja e ser ja att kärringen gjort fel igen asså detta e inte sant tänker ja å ringer till butiken direkt nu ska ja dit på onsdag igen eftersom tanten va ledig imorrn då ska ja fan kräva att dom sänker priset lr ger mig nåt annat.
Jag e absolut inte girig på nåt sätt men när det kommer till sånna saker tycker ja fan att dom ska vara rädda om sina kunder. När ja e på jobbet å får en missnöjd kund ser ja alltid till att kunden går ut ur butiken och är nöjd det är liksom en grudregel man har som jobbar i butik iaf på dom jobben ja har haft.
jaja skitsamma kärringen ska fan få höra asså.
kan berätta mer senare om varför ja e så upprörd..

Annars har dagen vart bra. Träffade Madde en snabbis på torget alltid lika är vi kom hem tog vi ett bad å gjorde iordning oss för kvällen Oliwer äter ju gröt nuförtiden =)
Min lilla plutt att han blivit så stor redan..

Imorgon ska ja inte göra ett skit förutom att kanske ringa till jobbet å snacka lite med Eva =)
För sen e resten av veckan fullbokad.

Nu ska ja ta å borsta mina gaddar å hoppa isäng så man orkar gå upp 5 för detta verkar bli en vana nu...

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

får jag fråga vad det är för gröt han äter tycker han om den?

tack för en trevlig blogg

2010-10-19 @ 19:36:30
Postat av: ann

hejsan!

nestle har en osockrad havregröt från 4 månader som han får! han tycker om den änslänge fast ja brukar lägga till nån frukt pure å då blir de tydligen mycket godare =)

2010-10-19 @ 22:00:21
Postat av: madde

Jag vet ju varför du är arg på kärringen och du har helt rätt! Dom borde ge dig en REJÄL rabatt! Om inte gratis...



Hoppas allt blir precis som du tänkt dig nu!



Längtar till vår vinkväll nu! Utan huliganer, wohooo:)



Kraaaaaam

2010-10-22 @ 08:36:33
URL: http://thisisourlifestory.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0