Blääääää

När allt va så dåligt de kunde bli (trodde ja) blev de tydligen ännu värre.
Min farsa ringde. Som väntat kommer han inte på Oliwers dop å det brast för mig.
Med gråten i halsen spydde ja yr mig allt ja har velat säga honom i alla dessa år. Så nu lär han absolut inte vilja höra av sig till mig nåt mer. Ska inte gå in i detalj vad ja sa till honom eftersom detta är en öppen blogg å vem som helst kan läsa men alla som känner mig vet att ja haft problem =( Jag är inte längre rädd för honom, jag har blivit vuxen och kan säga va ja tycker å tänker. Det som ja tycker är tråkigast är att min son inte kommer att få ha nån kontakt med sin morfar. Det stör mig att ja inte sa det ja sa till honom idag tidigare.

Ja stör mig på att min son har varit grinig hela dagen.
Fy vilken dag detta har varit.
Jag är glad över att ja  har världens bästa sambo.
Jag älskar dig Marcus <3

Kommentarer
Postat av: Marcus

Du är världens bästa sambo raring!

Jag har världens bästa familj!!!

Jag älskar er!!!

Puss!!

2010-10-02 @ 21:41:12
Postat av: novalie

<3

Sörj inte för han ....

kramar om

Jag ska försöka få ledigt på fredag så kan ja ju komma tidigare å hjälpa till ..

2010-10-03 @ 20:16:28
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0