underbara väder!

vaknade idag av att ja drömt så jäkla sjuka saker.. vette fan hur min hjärna fungerar igentligen haha

helt underbart väder e det oxå å då blir man ju alltid på lite bättre humör =)
nu har ja ringt till stena å sagt till om våran köksfläkt som inte fungerar å altan dörren som man måste vara hulken för att kunna få igen.. igår kväll när ja skulle lägga mig å dra igen dörren stod ja fan hur länge som helst å hängde i handtaget tillslut fick ja ringa älsklingen å fråga hur ja skulle göra haha inte för att han skulle kunna hjälpa mig när han e på andra sidan av stan liksom men men.. han skratta mest åt mig bara....
jaja nog om de..

nu väntar ja på attklockan ska gå lite så hade ja tänkt ta mig till torget å fördriva lite tid före ja tar mig ut till donsö å hälsa på linda å familjen <3 så himla mysigt ska de bli..
att det ska vara så nära men  ändå så långt bort de tar ju liksom lika lång tid dit som att ta tåget till uddevalla fast de e bara massa byten med buss vagn å färga...

å så mitt stora problem va man ska ha på sig...
köpte ju en klänning för ett tag sen men skulle ha velat ha ett par tunna leggins till oxå så det får ja kika efter på torget ska även kolla efter en lättare tyg väska nya hörlurar till macke å sen nåt mer haha shopping galen kanske nja så där va..

hoppas eran dag kommer bli lika kul som min =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0