torsdag!

idag vaknade ja helt sjukt tidigt asså..
har vaknat varens jävla timme hela natten lång nu finns det verkligen inte en endaste skön sovställning =(
fasen va jobbigt de e asså.....

men men sånt e livet snart e man la vaken fast av andra orsaker =)

idag hade ja tänkt å hälsa på jobbet en sväng ringade till min boss å han skulle vara där vid 12-tiden så de blir å åka buss en sväng =)
sist ja va där hade han ju redan gott hem för dagen så tänkte passa in han oxå idag =)
han blev så förvånad när ja ringde han haha han hade tänkt å ringa mig idag me snacka om tajming..

eftersom ja ändå e på hisingen så tänkte ja passa på å kolla runt lite grann på backa plan =)
kanske hittar ja ett par leggins där..
annars händer de inte mycket idag fick nog igår liksom.

skulle ha tagit de lugnt men de resulterade med att ja va på ica å handlade lagade bröd gjorde en rabarberpaj med jordgubbar mycket smaskigt =)  sen lagade ja mat diskade ett ex antal gånger satt i solen å läste ut min bok de kanske inte va så jobbigt men ändå hehe..
 sen fick macke dra slangen ut så ja vattnade allt spolade av alla möbler å plattorna ja herre jösses va ja grejade =)

så idag blir de betydligt lugnare ska laga mat å ta hand om disken som står usch så trist men de får la gå..

imorgon ska vi handla hem grillsaker har bjudit hit min kära bror på middag på lördag så nu hoppas ja bara att han kommer oxå även fast vi bor i samma stad så ses vi allt för sällan.
å sen på lördag ska vi ut till donsö å äta middag å hänga i solen =) linda har fått för sig att ja ska bada i havet hmm ja vi får la se på den saken haha...

vet att ja e kass på å lägga upp bilder här men ska försöka bättra mig..
känns ju inte riktigt kul å vara med på kort just nu om man säger så herregud va ja har gott upp i vikt under graviditeten asså som tur e den snart över å ja ska ta tag i detta för de håller fan inte längre =(


Kommentarer
Postat av: novalie

Jag har tagit otroligt fina bilder på dej ska du veta =) nästan så jag ska maila över alla ;)

2010-06-03 @ 22:22:47
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: ANN

jasså har du det hehe inte som ka ser ut nu väl =)

2010-06-04 @ 07:43:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0