sooool

herre jösses vilket väder vi har fått då =)
sol sol sol synd bara att det tar ett bra tag innan den behagar å dyka upp på uteplatsen..

funderade starkt på å ta bussen in till stan å kolla lite efter ett par leggins men fick tag i saxen å klippt av ett par strumpbyxer så nu har ja redan de smart drag av mig va haha..

oxå va det va den stora utmaningen idag va har man till middag som inte tar lång tid e nyttigt enkelt å som marcus kan ha i sin låda till jobbet hmmm..
funderar på å göra kyckling sallad lr nåt?
tycker verkligen att det e så himla trist å laga mat nuförtiden..
lr rättare sagt tycker de e jobbigt å göra nåt överhuvudtaget. fick sytt stolsdynan idag som har legat utan band hur längesom helst ju tar mig liksom inte för mig nåt.
händerna domnar bort å svetten kommer så fort man tänker typ haha..

igår va ja ut en sväng till donsö å hälsade på va så himla mysigt å bara komma iväg en sväng satt i solen å fikade jagade getingar å fyllde upp polen.
på söndag ska vi dit ut på middag =) linda har gjort sina berömda kåldolmar till mig som ja tjatat så himla mycket om =) hon har även fått för sig att få i mig å bada i havet haha vi får la se hur detta kommer gå vägen..
ska iaf bli intessant..

nu står tiden stilla oxå tycker dagarna går så himla sakta det e dryg 3 vecker kvar till dagen då det e sagt att vårat efter längtade barn ska komma..

nu börjar det gå in att ja snart ska ligga å krysta ut en unge genom (muttan)
ju mer tänker på de ju räddare blir ja känns som att det e så mycket man skulle hunnit med å göra innan samtidigt som allt redan e fixat.
ja e verkligen så himla lycklig över att ja har träffat min dröm prins finns det nån bättre än han nä ja tror fan inte de asså... han e verkligen så himla rätt för mig..
älskar dig över allt annat <3
'
nä nu får ja sätta fart med tänkadet ang middagen haha
ha en bra dag allihopa



Kommentarer
Postat av: Marcus

& jag är överlycklig att du är min, min skatt!!! Jag avgudar dig & älskar dig i oändligheter!!!

Te quero infinamente par toda nuestra vida <3

Sov gott nu så väcker jag dig vid 8 imorrn!

Pussar & Kramar.....

2010-06-02 @ 21:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0