midsommar!

hade en helt underbar midsommar afton med madde på besök.
vi lagade massa god mat å gjorde en jordgubbstårta madde stod för de mesta ang tårtan hon e ju en hejare på de =) sen kollade bara  vi på film å åt massa smaskens å bara möös i soffan typ..
så himla kul å ha henne här det händer allt för sällan tyvärr.
saknar henne så himla mycket att kunna vara spontan å ta en fika på stan men det får bli ändring på de =)
nu kommer ja ju å gå hemma mycket bara våran lilla knodd blir lite äldre så ka ja ta tåget å hälsa på oftare..

inatt har vart en jobbig natt oliwer har vart vaken största delen av den å så spydde han ner hela sängen så när klockan va 6 va ja uppe å började tvätta å ha mig.
men ja e lika glad för det.
han har börjat å vara pigg å glad under nätterna vilket inte e så jättekul men han e ju bara för söt så ja får väl göra mitt bästa =) för nu sover han som han aldrig gjort nåt annat...

har ju inte hunnit skriva å berätta om själva förlossningen så det tänker ja ta mig tid till någon dag snart.

idag händer det inte jättemycket det enda ja tänkt göra e å komma ut i friska luften lite grann får väl ta mig till ica å handla nåt haha
imorrn kommer linda med familj macke ska följa med dom till willys å handla 
å på tisdag kommer min mamma å ska vara här under dagen har bett henne å sy oliwers dopklänning så hon skulle ta med mönstret hon hade hemma så ja kan kolla å kanske göra lite ändringar osv.
har börjat fundera på hur dopkorten ska se ut hade tänk göra dom sj så det får bli en sväng till panduro å shoppa till de. någon som har några ideer å dela med sig av??

nä nu ska ja äta frukost innan han vaknar å vill ha mat igen =)

ha en bra dag allihopa!!



 

Kommentarer
Postat av: novalie

åhh va jag önska att jag kunde besöka er oftare fan va mysigt vi hade det =)

så jäkla mätt jag blev asså kändes som jag skulle spricka hehehe!

tusen tack för en super bra midsommar <3

2010-06-27 @ 13:01:19
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0