idag!!

idag e det den senaste jävla dagen någonsin tror ja..'
lite lätt uttråkad men orkar fan inte ta mig för å göra något heller så får väl skylla mig själv...
regnet gör det ju kanske inte bättre heller =(
har mina funderingar på om ja ska orka å kanske åka till uddevalla nån dag i veckan å hälsa på min bästa vän om hon har tid för ett besök såklart =) men låvar inget får se hur mycket ja orkar

igår va vi ute på donsö å hade en sån himla mysig söndag =) började med middag som ja hade fått beställas kåldolmar såklart =) sen drog vi ner till stranden där vi låg å päste i solen å jade det skönt.. sen slappade vi lite till å lite till haha linda va bakis men de gjorde absolut ingenting de blir lite mer mitt tempo hahaha

nu väntar ja på att hjärtat ska komma hem han jobbar eftermiddag denna veckan så ser han ingenting istort sett =(         



nä nu ska ja slänga mig på soffan ett tag till =)


Kommentarer
Postat av: novalie

Finns alltid tid ;)

på torsdag ska jag på begravning bara och efter det en föreläsning

2010-06-07 @ 19:57:51
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0