fredag!

japp nu e det helg igen ska bli så himla skönt å ha hjärtat hemma =)
idag har ja faft sånna kraftiga förvärkar åå va ja hoppas att det sätter igång snart orkar snart inte gå så här längre..
i väntan på att det ska hända nåt så tänker ja iaf ta mig bort till torget å möta älsklingen å handla mat till ikväll =)
det blir rökt makrill å färskpotatis mmm smarrigt värre ska de bli
har fått ett sånt hettsbegär av fisk helt plötsligt.
när ja hörde att peter hade vart ute å fiskat markrill rann de änna till i munn haha

annars kommer de nog inte hända nåt större i helgen!
det regnar å e piss väder så ja ska passa på å köpa mig ett stort paraply nu på torget eftersom mitt gett med sig..
ska oxå ta å kolla om ja hittar några lövkojor å sätta på köksbordet de doftar ju så himla ljuvligt ja saknar verkligen å ha snitt på bordet innan ja gick hem från jobbet tog ja ju med mig nåt vaje vecka..
jaja så kan det vara

hoppas ni har en trevlig helg i regnet iaf =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0