varmt!

Shit va varmt har vart igår och idag ja smälter fan bort snart..
Kom nyss ut ur duschen å är fortfarande lika klibbig som ja va när ja gick in.

Här händer det fortfarande lika lite typ, försöker komma ut minst en gång varje dag på promenader.
Blev så tydligt idag när vi gick snabbt upp för en backe att ja måste verkligen snart komma igång med min träning detta håller inte. Har alldeles för många extra kilon. Drömmer mig tebax till tiden då ja å Macke träffades inte för att ja va mitt smalaste jag men va betydligt mindre å i bättre form....
Jaja vi får väl se när ja hinner som det ser ut just nu finns det ine att ja skulle varken hinna lr orka träna pågrund av sömnbrist detta börjar änna tä på en ordentligt nu, men det kommer väl ljusare tider hoppas ja..

På onsdag kommer mamma hit å ska spendera en heldag å det ser ja fram emot =)
Om vädret tillåter tänkte ja packa vagnen full i fika å ´ta vagnen till botaniska. Slänga upp en filt i skuggan där nånstans å bara päsa för en stund =) så håll nu tummarna för det!!

Annans händer det inte så jätte mycket i veckan förutom bvc å familjerätten
Man måste ju tydligen skriva på papper om vem som e far till barent när man inte e gifta vilket ja tycker e urlöjligt. Men men

Kommentarer
Postat av: novalie

hoppas ni får en riktigt mysdag i morgon

2010-07-11 @ 21:56:06
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0