vardagen!

Då va det måndag igen.
Helgen har varit full rulle med massa besök från hela Mackes familj och min bror och hans familj.
Oliwer har fått så himla mycket fina saker så de e inte klokt.

Idag blir en väldigt lugn dag hoppas vi Oliwer har fått smak på å vara vaken typ dygnet runt.
Å jag har fått min första spya rakt in i munnen smakade väl sisådär haha.
Inte når ja rekomenderar om man säger så, skulle ju bara pussa han godnatt igår kväll i mörkret å så spydde han en kaskad rätt i min mun haha

nu har vi börjat träna hans nacke oxå så himla kul å se hur snabbt de går för lilla kraken =)

Har suttit å kikat på babybjörns bärselen så de ska vi åka å köpa lite senare i veckan ihop med lite smått å gott =)
kommer bli så himla mycket enklare när man slipper ha med en stor vagn överallat.
Inte för att ja inte gillar vagnen men ändå ni fattar säkert.

Imorron ska vi tebax till bvc å väga å mäta honom =)
Annars händer väl inte så jätte mycket här hos oss förutom en jävla sömnbrist så man går som en sombie hela tiden men antar att det ska vara så den första tiden.

Alla säger ju att det ska vara så himla härligt å underbart osv men ja tycker fan inte de. Ta mig på rätt sätt nu jag ÄLSKAR min son över allt annat på denna jord å skulle göra allt för honom men ja måste fan snart få sova...

Ser fram emot lite egentid i framtiden....
Jaja ni hör säkert detta från alla så ska inte trötta ut er mer om de.

När min bror å hans familj va här igår pratade vi om att vi skulle följa med dom upp till fjället nån gång i september å stanna med dom i husvagnen tillsammans med min mamma å Kentha.
Fiska å plocka svamp å grejer kan vaskönt å få komma bort om bara för en liten stund å bara umgås med familjen.. Jag vet inte hur skönt det e å sova i en husvagn e ganska bekväm av mig men en natt ska väl för fasiken kunna gå bra lr hur?

nä nu fick min man Oliwer att somna så ja tar å hoppar rätt in i sängen å vilar en stund
hoppas ni har en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: novalie

Jag måste fan komma å hälsa på snart igen måste ju se den lille pojken <3 han e ju nått utav det sötaste =)

2010-07-05 @ 14:04:36
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: ANN

ja det e klart att du ska komma snart igen saknar dig ju <3

ska bjussa dig hit när du fyller tänkte ja =)

å denna gången måste du ju hålla gullungen =)

2010-07-05 @ 20:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0