va fan e det för dag?

ja då vet man inte ens längre va det e för dag liksom hmm snacka om att vara trött.
natten bestod av vakenhet hela natten lång fattar inte hur en sån liten kan vara vaken hela tiden det e ju ionte så att han e ledsen hela tiden utan bara nyfiken men lägger man han i sin säng lr mellan oss och försöker sova så skriker han för fullt!

ja ja jag började dagen med att baka bullar iaf hur trött som helst men min man blir så ja va ska man kalla det (grinig kanske) om det inte finns nåt till kaffet hemma så snäll som man e så försöker ja hålla han på topp så han kan göra allt annat här hemma medans ja sitter å mater lilla korven =)
sen tog ja tag i all denna jävla tvätt som har legat i tvättkorgen i evigheter (handtvätt) å körde en massa massa masiner så nu e det helt tomt i korgen. känns hur skönt som helst =)

sen va vi ju tvungna å ta en liten sväng till affären så ja spände på mig selen ja köpte igår å tryckte ner Oliwer i den snacka om att han decka å han sover som en stock fortfarande på våran säng å ser hur härlig ut som helst ja hann tillåme sköta min hygien å ta en härlig efterlängtad dusch =)
luktar typ bara spyer nuförtiden haha

det e konstigt igentligen hur snabbt man går in i mamma rollen å skiter i sig själv bara korven har det bra...
det har inte gott så långt än att ja visar mig ute bland folk när ja e sån men de kommer väl de me haha

längtar verkligen tills han har fått lite nack muskler osv han känns ju så himla liten fast han e en liten korv haha

Vi va ju på bvc igår å nu vägde han 4420 så det går uppåt snabbt som attan den 18e vägde han bara 3220 alltså har han gott upp över ett kilo på kort tid =)

nä nu ska ja förbereda maten innan han vaknar igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0