tisdag

dagarna bara rullar iväg ju..
idag ska vi ut till donsö marcus mamma kom igår så hon vill ju givetvis träffa våran lilla oliwer =)

igår va ju mackes vänner här på besök å oliwer fick massa mer presenter han fick en dinosaurie som e 50 gånger större än han sj haha vart fas ställer man en sån då haha sen fick han massa tuffa rock kläder våran pöjk kommer ha tuffaste kläderna =)

sen va vi en sväng på torget å då gick vi in i rebel å kikade å köpte ännu mer kläder till honom =)

sen vart han lite grinig här hemma när klockan va halv 10 tog ja på mig selen å slängde upp han i den å tog en liten promenix å han va så gnällig innan vi kom ut men utanför dörren blev han helt tyst han älskar å sitta i selen å titta på träden...

idag får ja mitt första barnbidrag å det e verkligen välkommet just nu.. man blir ju fan inte rik på att gå hemma.

nä nu ska ja ta å få i mig mitt älskade morgon kaffe å sen börja packa skötväskan med allt som kan tänkas behövas under dagen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0