regn!

shit va det regnar ute då helt sinnes ju..
sitter å balar i mig kaffe som vanligt har lilla korven brevid mig han har vart så himla go inatt så det e inte klokt men ja får väl igen för det under dagen det brukar bli så =)
igår va mamma här vi tog vagnen till botaniska å gick runt där å sen satte vi oss under ett träd å bara njöt guuud va underbart de va så det lär bli fler sånna turer =)

idag ska vi ta oss till familjerätten på järntorget å skriva på faderskapspapprena
usch va trist å gå ut i detta vädret säger ja bara.
lägger upp bilder från igår så fort mamma får tummen ur å maila över mig dom hon tog igår..

hoppas denna dagen kommer gå undan längtar till imorrn å speciellt tills på lördag
imorrn kommer mackes pappa å eva sen ska vi ju till donsö längtar så efter dom =)

ja just de ja köpte ett paraply till vagnen så nu har oliwer ett eget solskydd =)
han ska bara ha det bästa!
ska snart ta en tur till barnenshus igen å shoppa loss till han
tycker de e så himla kul å handla till han tänker knappt på mig sj längre ju!!

börjar änna få lite smått panik över va ja ska ha på mig när ja å linda ska på mia skäringer i september ja då fattar ni ju att ja inte har nåt som e snyggt lr kommer i.. ska ta upp säcken med alla kläder ja la undan när ja va gravid å se va som passar å inte vet att ja har minst 2 par jeans som e helt nya med lappen kvar å allt hann liksom inte ha dom innan ja va för tjock så dom kommer vara mitt mål tills dess =)

nä nu får ja ta å koka flaskor å plocka lite

Kommentarer
Postat av: Madde

Skönheter e fina i allt vettu så de spelar ingen roll va du tar på dig! När ska vi börja träna tillsammans då? Jag ska få träningskort i present i september:)...

2010-07-15 @ 12:55:32
URL: http://Thisisourlifestory.blogspot.com
Postat av: ANN

ååå det låter ju riktigt nice ju ja fyller oxå i september kanske ska säga till vad ja önskar mig då =) vi kan börja köra i september om du vill kan snacka mer om de nästa vecka vettula!!

2010-07-15 @ 17:35:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0