gullunge <3

idag gick ja upp ur sängen runt 7 tiden fick tvinga oliwer å sova tills dess hehe
vet inte vad som har hänt men han e så jäkla goo!
han log å skratta mot mig imorse flera gånger han har verkligen vart snål på de innan så det värmen i hjärtat å se han le lite!
nu ligger han brevid mig i soffan å snarkar haha undra vem han har fått de ifrån? (mig kanske)

idag funderar ja på om man ska hälsa på uppe på jobbet en sväng..
får se va klockan blir innan ja fått duscha å grejer..
just nu sitter ja me kläder som stinker spya mmm smaskigt värre liksom haha
inatt när ja va uppe å bytte på han pissa han ju ner hela mig så det e inte bara mina kläder som e sketna haha

imorrn kommer älskade madde hit med sin nya kärlek dom ska på liseberg å då tänkte ja passa på å ta en titt på dom tillsammans. e så himla nyfiken korten ja har sett på dom e dom fan de snyggaste paret ja vet. Kan inte sätta kläm på varför men tycker de. <3
kanske för att madde e en utav dom finaste människorna på denna jord hon e min bästa å finaste vän å saknar henne så det gör ont...

nä nu håller björnen på å vakna bäst å sluta innan!

ha en bra dag allihopa=)



Kommentarer
Postat av: novalie

naaaaaw gulletussa <3

Jag vet inte om marre ska med för då kör hon ju har ingen aning om jag kan komma förbi Frölunda men på ett eller annat sätt måste vi lösa det ju saknar ju dej darlingo

2010-07-26 @ 11:59:40
URL: http://nowalie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0