dålig morgon!

inte nog med att man sover som en jävla räka på nätterna ungen över skriker ju fan hela jävla tiden å morsan där uppe t på skriker ännu värre kommer ut på altanen å ska njuta av lugnet med kaffet å morgon ciggen
då får ja syn på en massa jävla kvitton som ligger överallt å tepåsar å en jävla massa skit 
fan va sur ja blir.
håll koll på ungjäveln så han inte slänger ner eran skit på våran altan å se till att han inte kastar sin äckliga tuggade korv å godis på oss fan va sur ja e asså....

när linda och co va här satt vi ute i solen när han kastar sina tuggade godisnappar på oss va fan asså..
å grann kärringen ska vi inte ens snacka om hur mycket ja stör ihjäl mig på!

va fan ska man göra för å kunna få lite lugn å ro nån jävla gång...
asså ja brukar inte störa mig på småsaker men nån gång måste väl fan gränsen vara nådd tycker man
kan det inte finnas nåt billigt å snyggt hus nånstans så man slipper alla jävla dårar överallt
dårarnas paradis lever vi i just nu....

nä nu får ja ägna mig åt mitt barn som e snällt å inte alls skriker (not)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0