tisdag

nu sitter ja å väntar på att klockan ska gå så ja kan ta bussen in till stan å möta upp linda =)
vi ska ta en sväng till lilla kurorten å kolla va ja kan få för behandling istället för de ja fick presentkortet till...
tycker de e dåligt att dom inte informerar om vissa saker men men så e det väl antar ja

I lördags gick mackes farmor bort så de kommer å vara begravning nu den 5e februari så vi kommer åka till kungsör dagen innan.. alltis tråkigt med sånna tillställningar =( men tycker det är skönt att hon fått lung å ro nu för de va ju de hon önskade sig
människan e så egoistisk just i sånna fråger många gånger..
jag personligen kände henne inte men har hört jätte mycket om henne så ja önskar å tror innerligt att hon har det mycket bättre nu.......

igår va ja en sväng in till stan å mötte upp yoa en sväng sen tog vi vägen förbi bolaget ja köpte mig en alkohålfri vinare 15 spänn haha smakade verkligen skit äckligt om man får utrycka sig så men de handla ju mest om att ja inte vill dricka vatten när tjejerna drack vin så de fick väl gå haha

hade ju tänk å ta mig en tripp till uddevalla nu i början av månaden men får tyvärr ställa in de kommer å gå alldeles för mycket pengar på så mycket annat denna månaden så kommer ej å ha råd tror ja
jävla trist men får ta de en annan gång...

sj tar verkligen ut vad dom kan för en tågbiljett å när man e fler än en som åker blir de ju ganska mycket pengar hade ju tänkt å börja lägga undan en del pengar nu så man har en rejäl buffert när knodden kommer men de får väntar oxå tyvärr å det stör mig nåt så otroligt mycket

att ha barn kostar fan pengar å folk som tror att de inte gör de har fel ja tänker inte sätta mig i en kris sits i början när barnet kommer osv allt ska betalas kontant...

inte för att vi inte har några stålar så vi klara oss för de har vi å lite till just nu iaf men de e ju inte fett..

jaja massa tjat om pengar men börjar bli lite små stressad över allt som ska köpas osv så hoppas verkligen att ja fixar jobba så länge som möjligt


idag fick ja ett brev med posten från spendrups med värdecheckar haha 30 spänn alltid nåt iaf haha

nä nu ska ja ta en knäckemacka innan ja drar mig

Kommentarer
Postat av: novalie

jadu pengar finns det inte gott om i morgon kommer jag bli av med ca 6000kr snyft känner mej rånad sen på fredag så ska jag hämta ringen och där är mer pengar som ska ut usch snart e jag pank och jag som fick mina pengar i måndags ...

Har du kollat runt om du får låna lite bebis saker , va inne på Lenas blogg nyss och hon skulle sälja av en del utav sina som hon haft till sin dotter..

Kram på den mammann ;)

2010-01-19 @ 15:40:41
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: Yoa

Hahaha du & dina jävla reklamationer, du är så sjuk i huvudet=) Hoppas du får ngt för broccolisoppan...

Hade supermysigt igår vännen puss på diiiig

2010-01-19 @ 20:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0