måndag morgon

ja då va det måndag igen då
helt otroligt ja va vaken till halv 12 igår det hör ju inte direkt till vanligheten nuförtiden om man säger så...
denna veckan jobbar älsklingen natt så ja får vara snäll å inte väcka han idag kommer vara så himla tomt =(
jag har verkligen hittat min dröm man älskar han så otroligt mycket....

när han väl har vaknat ska vi ta en sväng till torget å leta presenter till lilla simon som redan har fyllt år macke låg ju i influensan när han fyllde så vi har inte grattat han än så de e väl på tiden nu snart tycker ja =)
i helgen kommer hans mamma till göteborg ja jobbar å kommer nog inte hinna träffa henne =(

nä nu ska ja väl lägga mig i soffan å ta de lugnt ett tag hehe jobbar ju inte förrens på onsdag =)

Kommentarer
Postat av: Yoanna

Hej gumman...Jag har inga pengar på luren men ringer dig från jobbet imorrn=)

Hoppas allt är bra med dig kraaaamiz

2009-11-16 @ 22:11:59
Postat av: Marcus

& du är drömkvinnan i mitt liv, älskar dig i oändligheter min lilla skatt!!!! Nu längtar jag hem så jag får krypa ner o väcka dig! Myspys!!!!

2009-11-18 @ 03:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0