lördag

idag vaknade ja klockan 7 kan fan inte sova längre så ja gick upp å satte mig i soffan nu har ja fått i mig lite fil å flinger å så satte ja igång i badrummet har dammat å skurat allt som inte låter nu väntar ja på att de ska komma in lite ljus i vrummet så ska ja damma å när hjärtat har vaknat ska ja sätta igång med dammsugaren tänkte ja
har hittat ett recept med fläskfile lufttorkad skinka å god fyllning som ja ska göra med lite potatis och rotfrukter och en  sallad såklart
idag kommer mamma och kenth å hälsar på så de måste ju se bra ut när man får fin främmat haha

igår hade ja med mig en bukett med mig hem med vita stora rosor å massa annat tjafs i en riktig härlig vinter bukett kan man säga sen gjorde ja en annan grej oxå satte en cyklamen i en sot skål med vatten eftersom de e en knöl växt kan man göra så =) ska ta kort så ni får se lite svart å förklara nu kanske ....

nä nu får tiden gå så man kan sätta lite fart låvade marcus att inte väcka han förrens 10 å ja får väl hålla de hehe
annars kan ja vara en pina på morgonen  hehe men känner mig ganska snäller idag haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0