seg

nu väntar ja på att klockan ska bli halv så man kan kila iväg till jobbet
så jävla seg nu på morgonen så de finns inte asså
idag har våran praktikant sin sista dag hos oss om hon nu dyker upp det är inte många gånger ja har sett henne å ja har då vart i butiken varenda onsdag sen ja började jaja vi får väl se va de blir...

kom ju på att de e röd dag på fredag undra om han hade tänkt å ha öppet å vilka tider de blir isf kanske får åka till marcus lite tidigare å det säger ja ju inte nej till ska bli så mysigt ska vara hos han hela helgen =)
förutom på lördag dag då ska vi träffas alla tjejer å fira cattas födelsedag men ja tar bussen hem till han igen sen på kvällen/natten =)

idag kommer yoa hem å catta e ledig så de blir tjej kväll ska höra om nån av dom kan slinga håret på mig =)
har mina funderingar om ja ska åka å sola efter jobbet oxå vill ju inte tappa den lilla färgen man har kvar....
men har inte riktigt bestämmt mig än får se hur trött ja e när klockan e 18.00 så att säga....

nä nu rinner tiden iväg

ha en bra dag allihopa =)

Kommentarer
Postat av: novalie

Slingor kommer bli najs som fan

2009-04-29 @ 09:16:02
URL: http://nowalie.blogg.se/
Postat av: ann

ja jag hoppas på detta

2009-04-29 @ 22:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0