kvällen

då va man på hisingen igen =)
kom på att ja inte orkade åka så tidigt imorron...
lika bäst å komma i tid till jobbet så..

catta mötte upp mig vid bussen så va vi till hemköp å handlade lite mat det blev hemlagad pizza igen smaskens va de mätt som en gris nu..

träffade Karolina en gamal klass kompis på bussen herregud va längesen ja såg henne va kul å prata lite med henne kul att de går bra för folk =)

imorrn ska yoa koma hem tänkte kanske dra till henne efter jobbet en sväng å passa på å sola tappar ju all färg man haft =(

herregud va ja har hållt på å grejat hemma idag inte klokt blir ju nästan lite imponerad av mig sj ibland
vill ju att de ska se hyfsat ut när marcus kommer till mig oxå fast det står massa kartonger å skit över allt
vet ju inte om ja kommer å vara hemma nåt före lördag beror ju lite på om ja ska jobb i helgen...

nä nu ska ja slänga mig på soffan å vila efter maten sen blir det sängen för min del....

Kommentarer
Postat av: Kongen

Tjusigt raring, ser lite roligare ut än din förra betablogg ;-)

Att förstora bilderna funka för mig iaf :-)

Inga bilder på mig utan Hovets godkännande, ok!!

Kyssar & Kramar!

2009-04-21 @ 23:42:04
Postat av: ann

ja visst blev den bra =)

tänkte faktiskt lägga upp en bild men ja kom på att de e bäst å höra med dig kongen hehe

saknar dig hjärtat

kyssar å kramar tebax

2009-04-22 @ 08:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0