idag

nu sitter ja iordning gjord å ska snart ge mig av till jobbet som vanligt..
Hasse sa igår att vi skulle väl antagligen stänga igen butiken kl 16.00 om det inte fanns så mycket å göra resten av torget skulle väl göra detsamma har ja för mig å imorgon fredag så har vi stängt =) så ja kan åka till marcus mycket tidigare än vad som va planerat å de säger ja ju inte nej till =)

igår va ja ensam nästan hela dagen i butiken Hasse är ute å flänger som vanligt som tur va hade ja våran praktikant som hjälp även om ja tycker att hon e lite slapp men lite nytta gör hon ju det va hennes sista dag igår så hon hade bakat en kaka den va ju smarrig nån me cocos tror ja bestämmt att de va hehe


efter ja slutat idag hade ja tänkt å ta mig in till stan å handla lite inför lördagen måste förbi bolaget iaf lr om ja ska ta de på lördag har inte riktigt bestämmt mig än.....
jobbigt å bära på massa saker hela tiden måte ju fixa en annan grej oxå men de kan ja inte skriva ifall catta läser hehe
blir du nyfiken nu hahahhaha hon har försökt luska hela veckan va vi ska göra haha men icke sa nicke ja har inte sagt ett ord än...

igår va ju meningen att yoa skulle ha kommit hem men hon kom inte =(

saknar henne ju nu va ett tag sen man såg den lilla filuren ska försöka kidnappa med henne hem idag
hoppas hon mår bättre....

undra om det blir å göra i butiken idag på dagen vet ju att det kommer vara stress järnet nu på morgonen ja hann ju fan inte göra några bud igår innan ja gick hem undra om eva kommer va irriterad lr inte hoppas verkligen inte det men de ska nog gå bra

vi hade stor städning här catta  å ja efter ja slutat igår så nu e det sparkling rent asså hehe gött mos haha..

nu nu får ja nog ta å bege mig till jobbet tror ja

ha en bra dag alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0