ensam

nu sitter ja i lägenheten helt alene =(
jobbar å yoa e hos chris.

efter jobber drog ja å eva till skopunkten där ja fyndade 3 par skor ska lägga upp bilder på dom lite senare =)
sen körde hon mig till vårväderstorget så ja fick handla mig lite krubb

när ja kom in genom dörren ko en väldigt glad sicko rusandes mot mig =)
slick slick slick hahaha

efter en stund ringde lilla rara marcus vi prata en stund sen va ja ut med hunden å nu har ja duschat funderar över hur lite go glass hade smakat mot min varma tunga hahaha
ja e inte alls sugen haha
får väl bli lite yoggi kanske MO MORE ICE CREAM säkert liksom vi tar de på måndag som catta säger hahahha

ska ju jobba imorrn igen så tänkte snart hoppa ner i sängen efter jobbet ska ja ju träffa hjärtat guuud så ja saknar han...
nä nu pallar ja inte skriva mer ha en bra helg alla läsare

PÖSS PÅ ER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0