ensam kväll

ja nu har man slutat jobbet å sitter i vardagsrummet å slappar när ja kom in å hade andats ut gick ja ut me lilla galna sicko å sen direkt efter de va ja ner till affären de känndes som att de va flera mil å gå men de e det ju inte haha måste vara värmen som gör de..
i affären inhandlade ja lite glass kaffe å rakhyvlar och en rosa fin colgate tandborste så nu e min kväll räddad haha..

nu ringde lilla rara yoa denbort tappade yoa som man inte sett på ett tag hon ville att ja skulle komma till chris ikväll men ja känner nog inte riktigt för de det blir sånt fläng imorrn då vet inte riktigt om ja orkar de men de hade ju vart trevligt

får ta de nån annan gång =)
snällt att hon tänkte på lilla ensamma mig ändå hahahaha
catta jobbar ju så de e bara ja å sicko här.....

när ja va ner till affären så stötte ja på några tjejer som va lite kraftigare å dom hade på sig korta kjolar så mitt råd till mig sj idag är att inte ha på mig nån kort kjol lr klänning utan leggins innan kilona e borta haha


hoppas alla har en bra helg det ska ja ha iaf


mohahahahahaha

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är fin i allt, men jag håller med om att är man lite större som DOM kan dom tänka på att ha lite mer kläder på sig!

2009-05-01 @ 11:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0